Sanna Heikkinen jatkaa Espoon siirtolapuutarhayhdistyksen puheenjohtajana

(Espoon siirtolapuutarhayhdistyksen tiedote 16.5.2011) Sanna Heikkinen jatkaa Espoon siirtolapuutarhayhdistyksen puheenjohtajana. Yhdistyksen kevätkokouksessa valittiin varapuheenjohtajaksi Tony Hagerlund, sihteeriksi Mari Korhonen ja hallituksen jäseneksi Jaana Hagelin.

- Kevään myötä jäsenmäärämme kasvaa tasaista tahtia. Tulemme jatkamaan työtä sen eteen, että Espooseen kaavoitetaan uusia siirtolapuutarha-alueita ja innokkaat espoolaiset pääsevät toteuttamaan siirtolapuutarhamökkejä omakustannehintaan.

Sanna Heikkinen, gsm 050 414 6735
Tony Hagerlund, gsm 050 544 3323

Espoossa on tällä hetkellä yksi siirtolapuutarha-alue, Puolarmaarissa. Leppävaaran Säteriin on rakenteilla uusi siirtolapuutarha-alue, ja Niipperiin sellainen on suunnitteilla. Kaikki kolme aluetta on toteutettu tai toteutetaan osakeyhtiömallilla. Espoon siirtolapuutarhayhdistys haluaa että alueita toteutetaan myös perinteisesti, ekologisesti,  yhdistyspohjaisesti ja omakustannehinnalla.